Przetłumacz Stronę

Poszukaj

Informacje

Od 11.01.2006 odwiedziło mnie: 17772764 internautów

Dobre Strony

Encyklopedia Radiooperatora - sprzęt, informacje, pomoc
Start arrow Humor arrow Śmieszne teksty arrow Test na prawdziwego kierowcę
Test na prawdziwego kierowcę Drukuj Email
Tylko ostatni frajerzy jeżdżą w terenie zabudowanym z prędkością 50 km/h, a prawdziwi kierowcy zwalniają tylko wtedy kiedy jadący z naprzeciw ostrzegają go przed policyjnym radarem.  Rozwiąż test i przekonaj się jakim jesteś kierowcą.

Kierunkowskaz służy do:
  • pokazania samochodowi jadącemu 10kmh wolniej od nas, że chcemy go wyprzedzić
  • zasygnalizowania zakończenia manewru skrętu
  • przez wzgląd na środowisko nie należy używać kierunkowskazu, bo się żarówki niszczą
  • un macho con cojones de ferro nie rozpowiada o swoich zamiarach
Odległość bezpieczna jest:
  • równa szerokości tylniej opony
  • taka, w której jedno auto nie zarysowuje jeszcze lakieru drugiemu
  • równa grubości przedniej szyby
  • zawsze jest niebezpiecznie, jak ja jeżdżę
Przepisy drogowe są po to, żeby:
  • zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu
  • policjanci mieli jak zarobić
  • sprawdzić, kto jest mięczakiem, a kto un macho con cojones de ferro
  • szykanować kierowców
Przede mną jedzie samochód wolniej ode mnie o 10 kmh i wyprzedza ciężarówkę:
  • włączam lewy migacz i trąbię
  • podjeżdżam mu do bagażnika na odległość bezpieczną (p.wyż) i wygrażam
  • wyprzedzam ciężarówkę z prawej pasem awaryjnym
  • wszystkie powyżej w podanej kolejności
Celem jazdy samochodem jest:
  • dotarcie do określonego celu w możliwie dobrym stanie
  • sprawdzenie parametrów swojego samochodu
  • pokazanie reszcie świata, że jest się un macho con cojones de ferro
  • wyprzedzenie możliwie dużej liczby przejazdów
Na ograniczeniu prędkości do 80 kmh (niebezpieczny zakręt) można jechać:
  • ograniczenia są z poprawką 20 km/h, więc 120 jest OK
  • zależy od osiągów samochodu
  • zależy od tego, czy stoją
  • jak się ma kasę, to jak się chce
Manewry wyprzedzania należy wykonywać:
  • możliwie niespodziewanie, żeby zaskoczyć innych kierowców ("niewinny żarcik")
  • możliwie niespodziewanie, żeby wkurwić innych kierowców
  • możliwie niespodziewanie, żeby skrócić do minimum czas jego trwania
  • możliwie niespodziewanie, bo inaczej ten drugi przyspieszy i nie da się wyprzedzić
Pytań byłoby jeszcze wiele więcej, ale sam wiesz dobrze, że tylko frajerzy rozwiązują testy... prawdziwy kierowca wsiada w swoją maszynę, wystawia zimny łokieć, pali gumę i zasuwa na następny wyścig na boydrom..
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »