Przetłumacz Stronę

Poszukaj

Informacje

Od 11.01.2006 odwiedziło mnie: 18021005 internautów

Dobre Strony

Encyklopedia Radiooperatora - sprzęt, informacje, pomoc
Start arrow Humor arrow Śmieszne teksty arrow Świat ver 1.1
Świat ver 1.1 Drukuj Email
Witam, tutaj Administrator Gry.

Właśnie planuje wgrać długo oczekiwany przez Was patch 1.1 do naszej ukochanej gry, postanowiłem poinformować was zawczasu o tym fakcie. Rozpatrzyłem wiele wniosków i wprowadziłem wiele poprawek, mam nadzieję, że teraz będzie znacznie lepiej. Będzie mniej błędów, więcej ciekawych "ficzerów", parę udoskonaleń.

A o to lista zmian i poprawek w wersji 1.1 względem 1.0:
  • dzielenie przez zero: umożliwione
  • szybkość światła: zwiększona (w początkowej fazie gry niska prędkość światła dobrze chroniła słabsze cywilizacje przed atakiem zbyt silnych sąsiadów lecz już niedługo potem po wyrównaniu poziomu technologicznego niska prędkość światła bardzo ograniczała mobilność i podróżowanie było straszną udręką trwającą zbyt długo, mam nadzieję, że teraz będzie lepiej)
  • poprawiano reinkarnację, teraz działa już poprawnie (ale nadal jest opcjonalna)
  • wybalansowano rozgrywkę na tej małej zielono-niebieskiej planecie... a zresztą nieważne
  • poprawiono bugi w ewolucja.exe, nie ma już tylu przykrych niespodzianek
  • wybalansowano płci, przede wszystkim ras humanoidalnych; zmian dokonano po stwierdzeniu, że osobniki o neutralnej płci mózgu niezależnie od rzeczywistej płci są od przeciętnego osobnika inteligentniejsze i lepiej radzą sobie w życiu toteż m.in.: dodano sporo logiki kobietom, dodano mężczyznom sporo dobrego smaku i empatii.
  • przesunięto w drzewku technologicznym niektóre osiągnięcia z dziedziny medycyny by był do nich łatwiejszy dostęp (zbyt dużo graczy za szybko było zmuszonych kończyć grę z powodu słabego poziomu medycyny w danych epokach)
  • przesunięto w drzewku technologicznym m.in. wynalezienie prochu i sprawnych kusz na póĹşniej by wydłużyć wieki średnie (które były dość grywalne)
  • zmniejszono współczynnik występowania pandemii, epidemii i wszelakich plag (poziom trudności był za wielki)
  • wirusy już tak szybko nie ewoluują przez co jest większa szansa dla wszystkich startującyh ras by uporać się z problemem chorób i by wirusy nie stały się niezniszczalne
  • dodano trzecią płeć, okazyjnie występowała jako błąd a obecnie będzie jedną z możliwych do wyboru (a co mi tam)
  • osłabiono efekty zdarzenia p.t. miesiączka (ku wielkiej uciesze wszystkich stron)
  • wzmocniono pewne bardzo grywalne klasy takie jak: Wiking, Pirat, Ninja by także w póĹşniejszych okresach przynajmniej pewne ich cechy były przydatne w grze.
  • ulepszono algorytm w pliku ewolucja.exe by najgłupsze jednostki szybciej były eliminowane z puli genowej (zmniejszono im szczęście, teraz prawdziwsze jest "głupi ma ciągle pecha" niż "głupi ma zawsze szczęście" oraz dodano więcej negatywnych skutków do krytycznych porażek)
  • zwiększono ilość startową surowców na każdej planecie startowej (niektórzy gracze nie potrafili sobie poradzić z tak małą ilością)
  • zmniejszono negatywne skutki podróży w prędkościach bliskich prędkości światła
  • zwiększono ilość grywalnych ras oraz rozmieszczono je gęściej by już we wcześniejszych fazach gry była możliwość interakcji pomiędzy nimi
  • zniwelowano bugi związane ze zbyt wielką utratą danych poprzez zbyt silnie działające filtry zwane "Czarne Dziury". Dodatkowo: zetknięcie z programem filtrującym najczęściej wymazywało nas z serwera, rzadziej gdy wyniknął krytyczny błąd zdarzały się przypadki wyrzucenia delikwenta w innej lokacji. Sprawę przemyślano i w wersji 1.1 prawdopodobnie będzie się dało w ten sposób podróżować szybciej zarówno pomiędzy lokacjami w grze jak i pomiędzy nowymi serwerami (planowane w przyszłości).
  • zwiększono szybkość lvlowania postaci oraz pojemność umysłów (w póĹşniejszych okresach gry ilość informacji była zbyt wielka, marnowało się zbyt wiele życia jednostki by ją wyszkolić LUB marnowano zbyt wiele funduszy i zdrowia jednostek by szkolenie przyspieszać osiągnięciami z dziedziny bionanotechnologii )
  • będzie można zobaczyć swój pasek życia (wielu się skarżyło na jego brak no więc macie)
  • usprawniono system przed oszustami "podróżującymi w czasie"
  • pozostawiono fan cluby Administratora w spokoju lecz od wersji 1.1 będą ostrzej moderowane i karane za szkodliwe wybryki
  • stworzono więcej ciekawych skórki tematycznych dla koneserów, którym szybko nudzi się standardowy interface gry lub od czasu do czasu mają ochotę na coś nowego. Jednocześnie zmniejszono negatywne skutki użytkowania owych skórek. Chodzi tu oczywiście m.in. o takie klasyki jak np. alcohol_pack_theme, rasta_weed_theme czy party_lsd_colour_theme etc
  • w początkowych fazach gry zbyt wielką waga spoczywała na cechach takich jak STR (siła), END (wytrzymałość) AGL (zręczność) a w póĹşniejszych wszystkie powyższe straciły straszliwie na rzecz CHA (charyzma), INT (inteligencja) i WIS (mądrość). To niedopatrzenie zostało skorygowane by przejście z okresów wcześniejszych na póĹşniejsze było prostsze i nie takie gwałtowne.
  • usunięto całkowicie ból podczas myślenia, wprowadzanie tego to był potworny błąd, INT (inteligencja) większości ras bardzo powoli się rozwijała w 1.0
  • naprawiono błędy z drzewkiem skilli ogólnych. Teraz łatwiej znaleĹşć sobie zajęcie zgodne z naszymi umiejętnościami (jest więcej dobrze płatnych misji zgodnych z przeróżnymi umiejętnościami, łatwiej nam wybrać coś dla siebie). LCK (szczęście) nie będzie już miało takiego wielkiego wpływu na znalezienie odpowiednich dla nas misji natomiast konkretne umiejętności tak.
  • będzie wprowadzony mały tutorial do gry by ułatwić pierwsze kontakty z grą (będzie mniej rozczarowanych grą + mniej błędów na starcie = więcej zadowolonych graczy [:)] )
  • można będzie wreszcie używać opcji save/load w najważniejszych momentach (ale by nie nadużywać będą pewne ograniczenia czasowe)
  • możliwość posiadania więcej niż jednej postaci (niekoniecznie jednocześnie, można wybrać różne ramy czasowe = różnorodna ciekawa gra)
  • zmniejszono problem z kolapsem miejsc gdzie jest zbyt duże skupisko istot żywych, teraz powinno ujść nawet ze sporo większym przeludnieniem dając graczom realną możliwość ewakuacji lub emigracji
  • wybór rasy/klasy/płci etc nie jest jest już losowy, na prośbę graczy mają oni teraz swobodny wybór i nieograniczone możliwości przy tworzeniu postaci
  • postacie na wysokim lvlu nie otrzymują już tak wielkich kar do wielu umiejętności i statystyk a przede wszystkim nie ma już tak wielkich kar do HP (zdrowia). Przez ten fakt kończenie gry daną postacią jest także wiele mniej bolesne.
  • więcej specjalnych wydarzeń nie tylko w początkowej fazie gry (żeby nie było, że się obijam etc)
  • przyspieszono nabywanie niektórych podstawowych umiejętności (np. chodzenie)
  • wprowadzono jeden zunifikowany standard językowy by gracze mogli łatwiej porozumiewać się ze sobą
  • ... i wiele wiele innych
Inne:
  • zainwestowaliśmy w stabilniejszy serwer
  • będzie teraz jeszcze więcej modów by pilnować ten cały bur... ekhm, nieporządek
  • modzi w grze będą aktywniejsi
  • praca modów i administratora JEST teraz jawna i widoczna (serio, serio, żeby nie było, że się obijamy o co nas często oskarżano)
  • Instrukcja obsługi napisana na nowo i tym razem tylko przez jedną osobę. I to porządnie. Przewidziano także możliwość uaktualniania instrukcji (o czym wcześniej zapomniano). Zrezygnowano także z doniosłego nazywania instrukcji ’księgą/księgami świętymi’, w wersji 1.1 nazywa się ją po prostu "Instrukcja".
  • Unowocześniona instrukcja jest nie do zmienienia przez graczy którzy często modyfikowali ją do swoich potrzeb, robili wiele wersji, wtykali reguły wręcz przeciwne i nonsensowne etc. Teraz za takie coś jest jeden raz wyładowaniem elektrycznym w łeb, no sorry ale inaczej widać nie można...
  • Jedno z najważniejszych praw w instrukcji brzmi "Twoje prawa/wolności są jedynie ograniczanie przez prawa/wolności innych istot (oraz w drugą stronę: twoje prawa/wolności nie będą naruszane przez prawa/wolności innych)". Kto tą zasadę naruszy dostaje najpierw ostrzeżenie a wraz z trzeci ostrzeżeniem także bana od modów jeśli tylko zauważą sprawę, od 1.1 nie ma zmiłuj się (było zbyt wiele skarg i cierpienie poprzez nierespektowanie tej zasady). Daj innym grać w spokoju w swoją grę.
W nadziei na przyjemniejszą rozgrywkę w nowym Świecie 1.1
Wasz Kochany Administrator.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »